POLÍTICA ENERXÉTICA jofren 25 de Agosto de 2025

POLÍTICA ENERXÉTICA

El Centro Comercial AS TERMAS, reforzando o seu compromiso de respecto ao medio ambiente e sostibilidade, considera como valor fundamental da súa estratexia empresarial o fomento do uso racional da enerxía, a través da incorporación de medidas de eficiencia enerxética, co obxectivo de reducir o impacto ambiental e facilitar unha transición cara a unha economía baixa en carbono. Por iso, realiza as actividades conforme aos principios de control e optimización dos consumos enerxéticos das zonas e instalacións comúns, en todas as etapas do ciclo de vida, e, polo tanto, de loita contra o cambio climático mediante a diminución nas emisións á atmosfera de gases efecto invernadoiro e outros impactos relacionados, así como os custos da enerxía asociados a estes. 

En consecuencia e en cumprimento destes compromisos, aplica os fundamentos da seguinte política enerxética, e require ás empresas contratadas e aos provedores que presten os seus servizos cumprindo estes mesmos principios:

  • INTEGRAR A XESTIÓN DA ENERXÍA NA NOSA ESTRATEXIA EMPRESARIAL: Aplicar o criterio de eficiencia e aforro enerxético na toma de decisións, asegurando que é unha prioridade e unha práctica, garantindo que este é axeitado ao contexto e propósito da nosa organización e implicando nel a todos os niveis da mesma e demais partes interesadas.
  • CUMPRIR AS ESIXENCIAS LEGAIS E OUTROS REQUISITOS SUBSCRITOS: Manter un control permanente do cumprimento da lexislación vixente e outros requisitos subscritos en materia de uso, consumo e eficiencia enerxética.
  • CONTROLAR O USO DA ENERXÍA E MELLORAR A EFICIENCIA ENERXÉTICA: Levar a cabo a nosa actividade dentro dos parámetros dun desenvolvemento sostible, garantindo o control e xestión do uso da enerxía, así como manter os equipos e instalacións asegurando a optimización do consumo enerxético.
  • IDENTIFICAR E AVALIAR OS USOS DA ENERXÍA PARA POTENCIAR A PREVENCIÓN E O USO EFICIENTE DA ENERXÍA FRONTE Á CORRECCIÓN E O MAL USO: Minimizar os impactos negativos e controlar o uso da enerxía realizando un esforzo continuado en identificar, caracterizar e minimizar o impacto enerxético derivado das nosas actividades e instalacións e procurando unha utilización eficiente dos recursos enerxéticos co obxectivo de mellorar o noso desempeño en materia de xestión da enerxía.
  • PROMOVER A ADQUISICIÓN DE PRODUTOS E SERVIZOS ENERXÉTICAMENTE EFICIENTES E O DESEÑO PARA MELLORAR O DESEMPEÑO ENERXÉTICO: Potenciar aquelas alternativas sostibles que favorezan un menor consumo enerxético, seguindo os principios de compras enerxéticamente eficientes na cadea de abastecemento.
  • POTENCIAR A INNOVACIÓN E O DESENVOLVEMENTO: Aplicar nas nosas instalacións as solucións máis limpas, seguras, eficaces dispoñibles e economicamente viables, potenciando sempre o aforro enerxético, así como considerar as fontes de enerxía limpas e renovables sempre que sexa técnica e economicamente factible.
  • PROPORCIONAR OS RECURSOS NECESARIOS PARA A MELLORA CONTINUA E A CONSECUCIÓN DOS OBXECTIVOS FIXADOS EN MATERIA ENERXÉTICA: Dispoñer e transmitir a información e dotar dos recursos humanos e materiais que sexan necesarios para a implantación da presente política enerxética incluíndo os necesarios para a posta en práctica das actividades derivadas do sistema de xestión enerxética implantado e a consecución dos obxectivos e as metas enerxéticas.
  • RESPALDAR ÁS PERSOAS: Promover e participar en actuacións que fomenten a concienciación, formación e sensibilización e o progreso en materia enerxética co obxectivo de mellorar os hábitos de consumo dos nosos traballadores, clientes, visitantes e da sociedade, en xeral, como principio básico da mellora continua da nosa relación coa xestión da enerxía e os grupos de interese vinculados ao Centro Comercial. Dotar dos coñecementos en materia de xestión enerxética e garantir a capacitación das persoas que constitúen o equipo de xestión da enerxía.
  • LOGRAR A PARTICIPACIÓN DO PERSOAL: Favorecer un ambiente participativo entre o persoal propio, o das contratas e o dos locais comerciais e cesións de espazo, integrándose no obxectivo común de aforro enerxético e mellorando as comunicacións que faciliten a xestión eficiente da enerxía, inducindo a todos eles cara a unha actitude responsable mediante a súa sensibilización e indución.
  • PERSEVERAR NA MELLORA CONTINUA DO DESEMPEÑO ENERXÉTICO E DO SISTEMA DE XESTIÓN DA ENERXÍA: Planificar a medio e longo prazo e revisar os obxectivos e metas de xestión enerxética que son a causa e o efecto da mellora continua, sendo conscientes de que estes só son alcanzables mediante o esforzo e a debida adaptación aos cambios; revisar o sistema de xestión enerxética co obxectivo de introducir cantos cambios sexan necesarios para conseguir os obxectivos fixados; así como promover a aplicación de medidas e o desenvolvemento das actividades necesarias para a consecución dos aforros enerxéticos.
  • INFORMAR ACTIVAMENTE SOBRE OS RESULTADOS DO DESEMPEÑO DA XESTIÓN DA ENERXÍA: Comunicar activamente aos grupos de interese os resultados relevantes correspondentes ao desempeño enerxético.

Este documento serve como marco para o establecemento da estratexia, os plans e o día a día da Comunidade de Propietarios do Centro Comercial AS TERMAS no desenvolvemento das súas actividades e está á disposición pública.

Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.